Thursday, October 15, 2009

MERAYAU JAP....

Khamis lepas aku & my staff, wati gi Mara jap amik borang2 dan aggrement budak2 baru...bwk kete company..perdana you tp sebenarnya dah pernah pun bawak perdana..sapa punya lagi kalau tak si nolie..rindu lak nak bawak perdana biru tu lagi..hehe...kalau tak dulu akulah yang selalu jadi drebar si nolie kalau kak saed takde nak kuar lunch...bila bawak perdana semalam teringatlah balik kat kete biru tu..hehe..

Pas gi Mara kiteorang apalagi merendeklah jap ke jiran sebelah menyebelah...si Sogo la..tapi time pulus takdak nie window shopping je la jawabnyer...tak syok betul kan...geram je tengok offer kat bawah tu....handbag branded lawa2, last2 tak nak kempunan aku sambar gaklah beg yang aku rasa paling aku mampu beli dengan keadaan gaji tak kuar lagi nie..heh..heh..nak tau brapa gege nyer?? RM13 jer...murah kan??? Tapi bukan hbag gi keje dan yang branded2, beg untuk bersantai jer..saja beli....nak bwk gi The Lost World of Tambun mggu depan....isi baju mandi budak2...hehe...alah, perempuan namanyer kan,tak sah kalau tak beli apa2 bila dah singgah ke Sogo tu...
So, inilah beg yang aku beli tuh...amacm ok tak??hehe....sesuai la untuk beach concept kan...

No comments:

Post a Comment