Tuesday, October 20, 2009

dah leh bukak dah...seronotnyer...

korang tau...semalam tetiba jer bila aku bukak pc pagi tuh, ym dah leh bukak siot....aku apa lgi menesting la kojo eh....pastu terus bukak fb yang dah lama betul aku nak bukak tapi takleh bukak sebab kena block dengan ym ari tuh...try2 leh lak bukak...lagi la seronok...aku terus register fb...dan mencari geng2 lama yang dah terputus contact....ha amik kau berderet2 message masuk...geng2 yang aku tak sangka leh berhubung balik pun dapat contact...seronoknyer...korang tau kalau aku still kat finance lagi sekarang nie, aku rasa takde masa aku nak ber fb dan ber blog2 nie...sejak masuk hems ni lega la sikit...keje takde la teruk sangat, tu la yang ada masa tu...jangan boss aku baca statement aku ni dah la...hehe...


yang geli ati, ada lak gambar2 masa sekolah dulu bdk2 dia tayang kat fb diaorang...malu siut...zaman muda remaja dulu..hikhik...kelakar jer...nak tengok??? tapi jangan komen tau....

No comments:

Post a Comment