Monday, October 12, 2009

last weekend....

Weekend lepas tak kemana-mana pun weih....jaga anak jer..bibik cuti g raya rumah sepupu dia yang baru balik dari indon...nak dengar citer dari indon la tu, pasal family dia..apa2 pun aku tak kisah sebab rayer ari tu dia rayer ngan kiteorg...bibik2 sebelum nie tak pernah pun beraya sama, mesti nak beraya ngan suku sakat dia...

Aku jadi cekgu 2 hari tu...almaklum anak2 dah nak peksa akhir thn...yang tensionnyer diaorang peksa time nak g family day lak tu....waaaaa!!!....bukan anak yang nangis mak yang tension sebab family day kiteorang dibuat hari jumaat & sabtu kat The Lost World of Tambun, perak....so sepatutnyer bertolak pagi, tapi disebabkan budak2 ni peksa jumaat tu terpaksalah aku tunggu sampai diaorang habis peksa...bengang jer ngan sekolah tu, takde tarikh lain ke nak buat, selalunya lambat diaorang peksa...tapi kali nie cepat lak...bila anak2 aku tunjuk jadual peksa rasa nak melalak jer...nasib, nasib...

Esok pilihanraya JPM kat micet...first time aku joint jd ajk pilihanraya nie...yelah, sebelum nie asyik memerap jer kat finance kan...mesti esok havoc dok jaga kotak undi dan mengira undi kan...tunggu!!!!

No comments:

Post a Comment